Ai että joulunodotus on mukavaa! Tytöillä on loma, eikä tarvitse olla yhtään yksin :) Ainoa miinus on että päiväunille ei jää juurikaan aikaa. Sain herätettyä tuon Anninan jo yhdeksän aikaan ja tökittyäni sitä jonkin aikaa päästiin lähtemään ulos. Mentiin metsään seikkailemaan (en saa olla vieläkään irti kovinkaan kauaa jalan takia, kerron joskus myöhemmin sen tarinan) ja sain nykäistyä hihnan avulla sen ojaan. Olin kuulemma vähän liian villinä :O   Ei osaa tyttö hyppiä nimittäin niin ketterästi kun minä.

Kaiken moisia joulupuuhiakin on tehty. Mummolassa käyttin tekemässä porkkana- ja lanttulaatikot. Minä sain olla virallinen porkkanan maistaja. Maalle mennää myös aattona. Mikäs pojan siellä olessa kun saa halia ukkia ja mummoa. Joulukuusikin koristeltiin eilen. Minua on kovasti ohjastettu ettei kuusen juureen saa pissiä, mutta onhan se nyt kumma kun sisään tuodaan juuri sellaiseen sopiva puu. Tietenkin pidän sopimuksesta kiinni :)

Jouluun on enää 1 kokonainen päivä!! Toivottavasti joulupukki muistaa minuakin monilla vinkuleluilla ja herkuilla. Kilttinä olen ollut koko vuoden.

    Juuso